Vés al contingut (premeu Retorn)

Premsa i mitjans de comunicació

Divulgació de la nostra activitat en els mitjans de comunicació

• Article La Inspección de Equipos antes de Aplicar Plaguicidas Genera Siempre Ventajas. Revista Tierra Adentro Instituto de Investigaciones Agropecuarias, INIA. Disponible aquí.
  • Reportatge sobre les jornades que es desenvolupn en el marc del projecte TOPPS-PROWADIS (2013)

Clica sobre la imatge per visualitzar el vídeo

• Reportatge a la revista Vida Rural (n338 - Desembre 2011) sobre els cursos de calibratge d'equips per a l'aplicació de productes fitosanitaris organitzats per Sygenta en col·laboració amb la UMA. Disponible aquí.

• Reportatge a la Televisió de Viladecans. Data d'emissió: Novembre 2011 (també disponible aquí)

• Reportatge en el programa "Orixe e Calidade" del Canal Rías Baixas. Data d'emissió: Agost 2011 [en gallec] (també disponible aquí)

• Reportatge en el programa de "El Medi Ambient" de TV3. Data d'emissió: Novembre 2009 (també disponible aquí)

• Reportatge en el programa "El Medi Ambient" de TV3. Data d'emissió: Abril 2008